This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

2nd hand novel ^_^

Alaf 21

1)Novel Seribu Kali Sayang - Anis Ayuni RM15
2)Kumohon Kasih - Haiza Najwa RM15
3)Cinta Mekar di Hati - Rose Harissa RM15

***kualiti buku ok n cantik ^^ 1 comments

buku baru(buku terkini-ni baru bukan 2nd ye...)

Harga: RM 22.00

Sinopsis:


Minah binti Temon. Kelakarnya nama tu! Klasik campur pelik. Namun, tuan empunya diri menjadi buruan ramai lelaki.

Lelaki pertama - Gaban. Musuh tradisi sekampung! Gaban menggelarnya 'Timun Kecut'. Malah, mereka sering bergaduh setiap kali bersua muka. Namun, dalam diam Gaban amat menyintainya.

Lelaki kedua - Halim. Pun orang sekampung. Berani hantar rombongan meminang untuk Minah. Salah satu sebab yang membuatkan Minah nekad keluar dari kampung dan mencari kerja di Kuala Lumpur, hingga menemukan Minah dengan lelaki ketiga - Rifki.

Rifki, si mamat poyo yang sering mengganggu gugat keharmonian hati Minah dengan usikan-usikan nakalnya. Tambahan pula, emak Rifki sangat berkenan untuk menjadikan Minah sebagai menantunya. Minah pening kepala.

Tak cukup dengan Rifki, datang pula Ukail - budakjahat yang sering merobek hati Minah. Perasaan Minah sering terbuku dengan tindakan dan kata-kata Ukail yang sememangnya mencabar kesabaran Minah. Persoalannya, di antara lelaki-lelaki ini siapakah yang meletakkan Minah sebagai juwita di hatinya?

“Dia bukan mencari seorang perempuan sehebat Siti Khadijah, tetapi cukuplah seorang Juwita yang sudi hidup bersama sepanjang hayatnya dan Akukah Juwita itu?”








Harga: RM 20.00

Sinopsis:


Ammar Mirza tidak pernah memberitahu Suri Imani akan perasaannya. Sekali sahaja Ammar Mirza meluahkan perasaan. Itu pun sekadar memberitahu bahawa dia menyayangi Suri Imani. Manalah Suri Imani tahu apa yang terungkai dalam hati Ammar Mirza. Dia bukan ahli nujum untuk mengagak apa yang difikirkan oleh Ammar Mirza. Tapi segala tingkah laku Ammar Mirza, kesabaran Ammar Mirza dalam melayannya… dia jadi buntu.

SURI IMANI SHAMSUL AZHARI. Permainan takdir. Dia ditakdirkan menggantikan tempat kakaknya hanya kerana janji papanya dulu. Masa depan terpaksa dikorbankan. Banyak sudah cerita dan kisah begini yang dia dengar mahupun baca, tapi dia tidak sangka dia menjadi watak utama. Siapa pula yang harus dipersalahkan?



AMMAR MIRZA MAHATHIR. Pelik. Dia tidak mempercayai cinta. Cinta sudah lama terkubur dalam dirinya. Sebagai anak lelaki tunggal, dia hanya mengikut kata- kata ibu bapanya. Sama seperti yang dilakukan oleh arwah abangnya dulu. Jodoh mereka ditentukan oleh keluarga. Dia menyangka hatinya sudah tertutup. Tapi pertama kali bersua dengan gadis kacukan itu, hatinya bergetar. Pelik bukan?

Barisan nama seperti Amir, Erna, Wati, Zahin, Ben dan ramai lagi menjadi watak penting dalam menghidupkan suasana ceria, gembira, sedih dan duka dalam hidup Suri Imani dan Ammar Mirza. Pelbagai onak duri, bahagia dan gembira sudah sebati dalam kehidupan mereka. Hidup bersama namun kata cinta masih samar untuk didengari.

Adakah bahagia mampu dimiliki di akhir cerita? “Perlukah cinta itu diungkap atau cukup sekadar perbuatan semata? Dapatkah cinta itu dipertahankan... tanpa ungkapan kata cinta?
 
Harga : RM18.00

Sinopsis:-

Kerana sebiji epal merah, hidup Irdina menjadi tunggang-langgang! Bak roller coaster yang bisa membuatkan jantung seakan-akan mahu melompat keluar dari badan.

Kerana sebiji epal merah, Ekhmal telah benar-benar jatuh cinta dengan gadis pujaan hatinya. Dan kerana sebiji epal merah jugalah mereka bertemu semula.

Kerana sebiji epal merah, Irdina terpaksa berlakon sebagai tunang Ekhmal. Pelbagai dugaan terpaksa dirempuhi. Dia terpaksa berdepan dengan mama Ekhmal, Puan Sri Hasmiza yang amat cerewet dan mementingkan darjat. Dia juga terpaksa berdepan dengan sepupu Ekhmal, Balkhis yang sepatutnya dijodohkan dengan Ekhmal. Dia juga terpaksa mengikut ‘rentak tarian’ Ekhmal yang amat spontan hingga hampir-hampir membongkar rahsia mereka berdua.

Tatkala Ekhmal dan Irdina benar-benar jatuh cinta, Hasmir hadir memusnahkan pelangi indah yang mewarnai hidup Ekhmal dan Irdina. Keadaan semakin keruh apabila Balkhis turut sama bersekongkol dengan Hasmir demi mendapatkan semula Ekhmal. Kehadiran Isma merumitkan lagi keadaan.

Bagaimanakah masalah yang berselirat ini dapat dileraikan? Bisakah Ekhmal dan Irdina menyulam cinta di mahligai bahagia? Hasmir… berjayakah dia menggapai cinta daripada Irdina? Balkhis… dapatkah dia merebut semula Ekhmal dari tangan Irdina? Puan Sri Hasmiza… dapatkah dia menerima Irdina sebagai menantunya? Apakah kaitan Isma yang tiba-tiba ingin mencampak Irdina ke lembah derita? Segala-galanya bisa terjawab dalam MERAH CINTA EPAL.

“Rasa cinta kita seperti manisnya epal merah.”
 
Harga : RM 19.00 


Sinopsis:



Tak sesuai bekerja di Pizza Hut, Aryana masuk McDonald’s. Tak sesuai di McDonald’s dia pergi pulak ke Jaya Jusco. Sudahnya setiap tempat tu pun paling-paling lama pengalaman yang berjaya dikutip adalah selama dua bulan sahaja. Bukannya dia koman sangat. Lulusan universiti tu… tetapi nasib tidak menyebelahinya terutama sekali ketika sesi temu duga pegawai kerajaan.


Berkat ‘kabel’ mak ngahnya di Wisma Alam, Aryana akhirnya berjaya menjawat jawatan setiausaha di situ. Sangkanya dia bekerja dengan Datuk Maarof, rupa-rupanya dia adalah setiausaha kepada Ilham Irfan, anak Datuk Maarof. Pulak tu, Ilham merupakan kasanova yang punya ‘stok’ edisi model keliling pinggang.


Selain menjalankan tugas rasmi seorang setiausaha, Aryana juga dikehendaki menjalankan tugas ‘tak rasmi’ seorang setiausaha. Kena cover line untuk bosnya setiap kali bosnya mengular, juga ketika teman-teman wanita bosnya merajuk, perlu dipujuk dan sebagainya. Setiap arahan bosnya wajib dijawab dengan:- Yes, boss! Pening kepala Aryana meladeni setiap kerenah bosnya itu. Tetapi, boleh pula Aryana bertahan dengan sikap bosnya itu, hinggakan mereka semakin rapat.


Hati dan perasaan… siapalah yang dapat mengawalnya…. Dalam diam, Aryana telah jatuh hati dengan bosnya tetapi dipendamkan sahaja. Dia sendirian makan hati dengan sikap hidung belang bosnya itu.


Dan bila Aryana tiada di sisi, Ilham mula terasa kehilangan. Tatkala dia sedar bahawa dia memerlukan Aryana lebih daripada seorang bos memerlukan setiausaha, dia terpaksa pula berdepan dengan mantan mat rempit di kampung Aryana yang kini sudah bertukar menjadi tauke bengkel dan kolam ikan keli.


Berjayakah Ilham menambat hati Aryana yang sedia terluka dengan sikapnya yang hidung belang itu? Bagaimana pula dengan Aryana? Siapakah yang menjadi pilihan hatinya? Bosnya ataupun mat rempit otai yang telah berubah menjadi ikon belia berjaya di kampungnya itu?

Harga : RM 20.00


Sinopsis:

‘Buaya darat terlaris’, itulah gelaran yang diberikan rakan-rakan kepada Adi Hamidi kerana sikap kasanovanya. Teman-teman wanitanya hanya dianggap sebagai teman untuk bergembira. Tidak pernah ada sedikit pun rasa cinta yang terbit daripada perkenalannya dengan teman-teman wanitanya kini setelah dia dipermainkan oleh bekas kekasihnya. Akibat kecewa dengan cinta pertama, dia menghukum semua wanita dengan menganggap bahawa cinta suci seorang wanita tidak pernah wujud.

Lantaran sikap kasanovanya itu membuatkan Kapten Mohamad, ayah kepada Adi Hamidi terpaksa campur tangan dalam hal perkahwinannya. Memandangkan umurnya yang sudah meningkat, Kapten Mohamad membuat keputusan untuk mengatur perkahwinan Adi Hamidi dengan anak rakan baiknya yang telah lama terpisah.

Demi kasih sayang dan rasa tanggungjawab kepada kedua ibu bapa telah mengikat Adi Hamidi dan Nur Alia dalam satu ikatan pernikahan tanpa rasa cinta dari kedua-dua belah pihak. Walaupun begitu, Nur Alia tetap menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri. Dia cuba menjadi seorang isteri yang terbaik kepada Adi Hamidi sekali gus berusaha untuk menghapuskan tanggapan buruk dan melunturkan ego sang suami dengan cinta dan kesetiaan yang ditunjukkannya.

Tanpa disedari, perasaan sayang kepada isterinya semakin hari semakin terserlah. Namun, ada sahaja dugaan yang melanda setiap kali mereka baru sahaja mahu mengecapi rasa bahagia. Ada sahaja pihak yang iri hati dengan kebahagiaan yang baru sahaja mahu menunjukkan sinarnya. Dapatkah mereka mengharungi semua dugaan ini?
 Harga : RM22.00
  
Sinopsis :


Zarul... aku umpamakan kau seperti arca yg membalikkan semua kenanganku bersama si dia. Tanpa aku sedari sebenarnya kita yg telah menciptana bersama. Lama aku mengenanginya dgn air mata. Sesuatu telah terjadi kerana tohmahan dan juga kerana kumbang lain yg ingin memiliki diriku, aku diibaratkan kau seperti kisah semalam yg menyedihkan. Aku enggan memilikimu... namun, di suatu hari yg indah aku tiba2 menyedar... suatu penantian yg telah lama menantiku, aku tiba2 telah jatuh cinta kepadamu.
***Setiap buku di atas..ada 1 copy sahaja, n semua buku adalah baru.plastik x bukak lagi. tak termasuk harga pos***
0 comments

produk anti virus n internet security


 RM55



RM 85



RM130



RM 95
0 comments

2nd books! lagi, lagi n lagi...^^


CESB
~Cintanya Kian Membara - Diya Elora RM25
~Cinta Semalam - Abdul Talib Hassan RM7
~Kasih Antara Kita - Norisah A. Bakar RM22
~Tiga Hari Kemudian - Ahadiat Akashah RM19


Tintarona Publication
~Bicara Rindu - Nur Hazma RM22
~Obsesi Cinta - Hanisah Othman RM25


PTS
~Kala Cinta & Wahyu Bersatu - A.Ubaidillah Alias RM14


KarnaDya
~Hujan Gula-Gula - Miz Mia RM14
~Igauan Semalam - Hani El Zahra RM 13
~Syurga Kasih Di Kaki Pelangi - Halis Azhan RM12

0 comments

2nd books! ^^

Pelbagai

NHF Media
> Rindu Padamu - Azian Zahra RM17

Karya Seni
>Dan Hati Pun Berkata - Nurrieza RM13

Rhythm Publishing
>Dengan Nama Cinta - Bikash Nur Idris RM8

Progressive Publishing House
>Kasih Terlerai - Wahba RM10

Nylea Publishing
>Cinta Sang Pari-Pari  -  Maya Adelia RM15

Intens Media
>Rimbunan Kasih - Saffiya Azahan RM15

3 comments

tag dari cek Misszue..huhuhu(x pepasai kene tag lunch time nih~

10 Soalan Terbaekk ni..sangat lahh
1.Antara makan dengan tido,korang paling suka buat ape,sebab ape paling suka?
suka makan,sbb smbil mkn leh bw org..or bc novel maybe???hehehe
2.Korang ade first sight love tak??Cinta pandang pertama..Kalau ade cite la skit..camna rasa mula2 terpandang..debor2 ke?hihi
belom lg nampaknye,...tgu putera kacak turun dr langit la kot br leh nk berdebo2 :D hahaha
3.Korang penah tak berangan-angan nak jadi glemer?sebab ape nak glemer tuu?
uiiiiiiiiiiiiiii...selalu je berangat..hahahaha...sebab cek otak kate die nk berangan..suka ati die lah! (kata cek otak)

4.Sape idola korang?Knp?
parents...sebab mereka terlalu tabah n xde setabah seperti mereka.(maklum la membesarkan ank2 yg 8 ekor yg mcm2 perangai ni kan memg mencabo...tp mereka berjaya menghadapinya dgn cemerlang,gemilang n terbilang!-dh gaya mcm pm lak aku..)
5.Moto dan visi hidup korang ape??
moto:nak naik moto kuasa tinggi bila dh kaya nti, visi: bila timbul visi dlm kepala nti br cer kt cni ok???hahaha

6.Apa pendapat korang,kalau bakal anak korang jadi artis?
erk...bia la tidak..saya penyegan~hak3x
7.Apa perasaan korang,kalau Datuk Siti Nur Haliza ajak korang bergambar?? bukan korang ajak,dia yang ajak.ape perasaan?
erk...tertanya2 kejap...dato ct demam ke?
8.Apa cita-cita korang masa tadika?
nk jadi polis..kah3x memg x dpt :D
9.Kalau secret admirer bagi adiah kat korang?First thing yang korang pk ape ye?
sapela makhluk tuhan paling seksi baik ati ni....isk3
 
10.Nak tanya ape ek, Korang rasa korang vouge x?Sebab rasa camtu?
x...sebab memg x vouge :D hehehe

to miss Misszue...saya dh jwb ye :D
 
7 comments

Buku2 terpakai ^_^

Alaf 21
~Hak Cinta Terpelihara-Lyn Dayana RM14
~Kasih Yang Suci-Meen Zulaikha RM14
~Sentuhan Cinta-Haiza Najwa RM14
~Atas Nama Cinta-Lily Suriani RM13
~Ingat Janji Kita-Murni Aqila RM16

Buku Prima
#Roti Cicah Susu-Liza Nur RM14
#Tajdid Rindumu-Dyza Ainun RM20
#Cucur Bawang & Kopi ‘O”-Hasrudi Jawawi RM20
#Terzahir Di Sanubari-Adra Adlina RM18
#Castle Cinta Deaday-Indah Hairani RM12
#Cinta Kau dan Aku-Siti Rosmizah RM14
#Qaseh Qaisy-Ramlah Rashid RM13 0 comments

Buku terpakai cheap2 maaaa

Alaf 21

~Rindu Yang Pergi-Fazie Hanna RM6
~Misteri Julia-Zaifuzaman Ahmad RM6
~Ria Qistina-Bikash Nur Idris RM7
~Sedalam Cintamu-Dina Farhana RM5
~Kau Yang Satu-Nia Azalea RM6
~Seredup Kasihmu-Nia Azalea RM13
~Cinta Pertama-Norhayati Berahim RM8
~Kisah Kasih-Kreisya Reisya RM5
~Sesuci Cinta-Aina Emir RM9
~Kasihku Abadi-Shanika Latisha RM7
~Setulus Janji-Aina Emir RM10
~Cintamu Di Hati-Aida Adriani RM8
~Cinta Marissa-Kreisya Reisya RM5
~Pelabuhan Kasih-Lily Suriani RM7
~Sepi Tanpa Cinta-Damya Hanna RM10
~Pesona Rindu-Sharifah Abu Salem RM10
~Impian Kasih-Liza Zahira RM7
~Gemersik Kalbu-Anis Ayuni RM12
~Rahsia Perindu-Ramlee Awang Murshid RM12
~Tiada Lagi Mimpi-Sharifah Abu Salem RM14
~Emilya Zulaikha-Ariff Affandy RM10
~Sayang Tak Terucap-Norhayati Berahim RM14
~Dekat Di Hati-Eyman Hykal RM10
~Lafazkan Cintamu-Aida Adriani RM13
~Kau Kekasihku-Anis Ayuni RM14
~Rindu Di Kalbu-Durrah Fatiha RM10
~Bagaikan Puteri-Ramlee Awang Murshid RM13
~Rela Ku Menanti-Damya Hanna RM14
~Epilog Cinta-Lily Haslina RM13
2 comments

Special Original Product! (lari sket haa)

 
Anti Virus Kaspersky, Internet Security Kaspersky & Quick Heal Internet Security 2012


BIL
PRODUCT
PC /
Year
HARGA KEDAI
HARGA JUAL
1
Anti-Virus Kaspersky
1/1
RM70
RM55
2
Anti-Virus Kaspersky
3/1
RM110
RM95
3
Internet Security Kaspersky
1/1
RM100
RM85
4
Internet Security Kaspersky
3/1
RM165
RM130
5
Internet Security Quick Heal
1/1

RM65

 **Semua product...ori ye ^^
 **Untuk membeli sila email saya di akmamicro@gmail.com
 **Caj pos lihat Term & Condition ! l0vE b0oKs
 **Harga still boleh deal lagi.. 4 comments

buku terpakai untuk dijual ^^

listnya :

Kaki Novel
~Bini Aku Tomboy Ke?-Arisa Eriza RM14
~Coke and Sundae-Ilya Abdullah RM12
~Qantan Biru Langit-Muliati Abdul RM11
~Seteguh Kasih Aina Najihah RM13
~Hot Gimmick-Shasfa Alyahya RM14
~Kasih Seharum Lavender-Eita Ashyta RM12
~Potret Wajah Kekasih-Antasya Balqis RM14


Jemari Seni
>Dia & Dia-Bunick Firdaus RM16
>Kaca Jendela Ainnur-Diya Nordin RM13
>Jet Jonah-Ika Madera RM16
>3 Campur 1-Satu-Ana Farhana RM14
>Percayalah... Akhirnya-Ruby Hazri RM17
>Bintang-bintang ke Syurga-Xarine RM14
>1 4 3-Pingu Toha RM14
>Teluki Itu untuk Aku-Nazawati RM14
>Tanya pada Hati-Iman Xara RM15
>Panggil Aku Dahlia-Noor Suraya RM16
>L.U.V.E-Pingu Toha RM11
>Bila Nysrah Kata Tak Mahu-Aidil Khalid RM11

NB Kara
#Chinta-Norhayati Berahim RM19
#Kembalikan Cintaku-Norhayati Berahim RM19

***Semua buku adalah stok terpakai bukan baru kualiti ok. 4 comments